Nesvakidašnji način izlaganja u buticima može biti odličan marketinški trik koji privlači kupce. Tom mišlju vodili su se i dizajneri iz japanskog studija Schemata prilikom dizajniranja trgovine sportske odjeće za brend Descente Blanc u Tokiju. Naime, sva odjeća u ovom butiku izložena ja na zanimljiv način na vješalicama, od kojih neke vise i sa plafona.
Plafon je opremljen operativanim vješalicama koje se mogu spuštati i podizati. Dizajneri su se posebno fokusirali na redizajn procesa usluge i rutine kretanja zaposlenih, koji više ne moraju da robu traže u ostavi. Obuća je izložena na rešetkastim metalnim policama u obliku kocke.
Prizemlje i prvi sprat radnje povezani su crvenim čeličnim stubištem, ispod kojeg se nalazi kabina za isprobavanje robe.
Na spratu drveni podovi prave kontrast metalnim nosačima, kakvi uokviruju i vanjsku staklenu fasadu te tako daju minimalistički izgled ovom objektu.
Izvor – dezeen.com