Kako bi što kvalitetnije stanovništvu prezentovala kreditnu ponudu, Nova banka a.d. Banja Luka pokrenula je kampanju pod nazivom „Reci DA!“. U okviru ove kampanje promoviše se posebna ponuda nenamjenskih i zamjenskih kredita.
Kamatne stope na nenamjenske i zamjenske kredite su 3,70% za period otplate od jedne godine, 4,40% za period od tri godine, 4,90% za period od pet godina, te 5,80% za period od deset godina, a klijenti imaju mogućnost da biraju period otplate i do petnaest godina. Obzirom da je kamatna stopa na nenamjenske i zamjenske kredite fiksna, rata kredita ostaje ista za odabrani period, što klijentima garantuje dugoročnu stabilnost u otplati. „Reci DA!“ krediti do 60.000,00 KM odobravaće se bez jemaca i hipoteke, uz polisu osiguranja života.
Nenamjenski krediti se mogu koristiti prema vlastitim potrebama klijenta, a odobrena sredstva se uplaćuju na račun klijenta. Maksimalan iznos nenamjenskog kredita je 60.000,00 KM. Zamjenski krediti su namijenjeni klijentima koji žele da zatvore postojeće kreditne obaveze u Novoj banci ili drugim finansijskim instituciajma, te time smanje postojeću finansijsku izloženost i jednostavnije upravljalju vlastitim budžetom. Iznos zamjenskog kredita zavisi od kredita koji je predmet zamjene, uz mogućnost dobijanja dodatnih sredstava. Zamjenski kredit se odobrava bez troškova obrade na iznos koji se zatvara.
Pored kvalitetnih i povoljnih uslova u pogledu roka otplate, iznosa, ali i visine kamatne stope, Nova banka je tokom trajanja kampanje klijentima ponudila i dodatne pogodnosti uz odobreni kredit. Svaki korisnik se daruje sa 1.000 bodova na Super Nova MasterCard World kreditnoj kartici. Trošenje bodova je omogućeno kod partnera Kluba lojalnosti Super Nova, a koriste se prilikom kupovine na način da se roba ili usluge plaćaju bodovima. Obračunska vrijednost boda je 0,01 KM.
Takođe, klijenti koji se odluče za nenamjenski ili zamjenski kredit postaju korisnici Super Nova Plus paketa računa, koji obuhvata Super Nova debitnu i kreditnu karticu, osiguranje platnih kartica od zloupotrebe, SMS obavještenja o izvršenim transakcijama, elektronsko bankarstvo, korištenje aplikacije za plaćanje m:tel računa, korištenje neograničenog broja trajnih naloga, primanje izvoda putem e-maila, te besplatne asistencije poput pomoći na cesti, usluga majstora, i sl.
Nova banka kontinuirano radi na jačanju postojećih usluga, prilagođavajući ih potrebama klijenata, ali i na implementaciji novih usluga u skladu sa standardima savremenog bankarstva. Sve dodatne informacije o kampanji „Reci DA!“ klijenti mogu dobiti u najbližoj poslovnici Nove banke ili putem besplatnog info telefona 080050011.