Firma Alukönigstahl sa svojim partnerima Schüco i Jansen u hotelu Bosna u Banjaluci održala je prezentaciju noviteta proizvodnog programa u oblasti aluminijskih i čeličnih fasadnih sistema, koji su premijerno predstavljeni u januaru ove godine na najvećem sajmu građevinarstva u Evropi – BAU Minhen 2017.
Glavna karakteristika predstavljenih noviteta jeste veliko vizuelno polje, smanjena vizuelna širina profila a takođe i inovativna prednost upravljanja vrata putem mobilnih telefona.
Firma Alukönigstahl, koja je u svome poslovanju sa partnerima, na tržištu prozora, vrata i fasada, poznata po kvaliteti proizvoda i konstantim inovacijama, u posljednje dvije godine iskoristila je nove digitalne tehnologije i iskustvo u arhitektonskim otvorima, kako bi razvila prvi virtuelni showroom sa sistemima Schüco i Jansen.
Upravo je virtuelni Showroom, VR tehnologija koja prikazuje sve njihove proizvode na jednom mjestu bila najveća atrakcija na prezentaciji. Virtuelni showroom omogućava korisniku da se detaljno upozna sa proizvodima aluminijskih i čeličnih sistema za vrata, prozore i fasade. Pored toga, može detaljno pogledati informacije i interaktivne prezentacije za svaki proizvod ili sistem.
“Želimo da damo mogućnost arhitektima i investitorima da prošetaju kroz vlastiti objekat dok gradilište još nije otvoreno, dakle imaju mogućnost intervencije u samom objektu, što svakako doprinosi velikoj uštedi vremena ali i materijalnih sredstava. Takođe, sam investitor imaće mogućnost da u virtuelnoj realnosti promijeni određene proizvode ukoliko mu se ne dopadaju”, rekao je Stefan Milović, marketing menadžer firme Alukönigstahl.
Milović dodaje da će budućnost pokazati koliko je stvarnost povezana s virtuelnim svijetom i u kojoj mjeri su te mogućnosti za razvoj prihvaćene.
U svakom slučaju, takva arhitektonska vizualizacija je uzbudljiva i trenutno je zaista bitan faktor na terenu.