Banjalučka agencija za digitalni marketing „Grape“ u novu godinu ušla je sa priznanjem koje već prvih dana sluti izuzetno uspješnu 2018. Stručnost i vještine koje je agencija pokazala u dosadašnjem radu obezbjedile su joj status Google Partner-a. Na taj način ova mlada domaća firma ušla je u uski krug odabranih agencija sertifikovanih od strane jedne od najvećih kompanija na svijetu, Google-a.
Zaposleni ove agencije prošli su Google obuke i usvojili znanja zahvaljujući kojima agencija sada raspolaže sa dva „Search Advertising“ sertifikata, dva „Display Advertising“ sertifikata, kao i jednim „Google Analytics IQ“ sertifikatom.
Klijentu koji koristi usluge Google oglašavanja, Google Partner sertifikat predstavlja svojevrsan vid garancije da agencija pokazuje vještine i stručnost, obezbjeđuje najbolje moguće rezultate kampanja, a time i rast prihoda upotrebom alata digitalnog marketinga kako samom klijentu tako i agenciji.
-Da bi neka agencija postala Google Partner, mora ispuniti određene uslove koji su usmjereni na to da kvalitet usluga mora biti odgovarajući. To zahtijeva određen nivo znanja, iskustva, kao i pozitivnih performansi kampanja. Google Partner je odličan sistem koji će značajno unaprijediti tržište jer omogućava da se izdvoje oni koji rade kvalitetno, objasnio je direktor „Grape-a“ Nemanja Krecelj.
Agencija „Grape“ osnovana je u avgustu 2016. godine, a od tada bilježi konstantan rast u broju i kvalitetu usluga, ali i broju zaposlenih. Radi se o agenciji specijalizovanoj za online komunikacije sa fokusom na oglašavanje na ključnim platformama kao što su Google, Facebook, Youtube, Instagram, Native, itd. U proteklih godinu i po dana rada, ova firma je okupila značajan broj klijenata iz zemlje, regiona i inostranstva, ali i razvila zavidan broj sopstvenih online projekata koje svakodnevno unapređuje i od kojih ostvaruje najveći dio prihoda.
-Krajem 2017. godine objavljen je podatak da je po prvi put u istoriji budžet utrošen za oglašavanje putem digitalnih kanala bio veći od budžeta za TV oglašavanje, što dosta govori o konstantnom rastu ove industrije kako na globalnom nivou takoi na našem tržištu. Svjesni toga da ljudi danas žive online, sve veći broj domaćih klijenata se interesuje da svoje online prezentacije unaprijedi i prilagodi modernim tehnologijama, ističe Krecelj.
Mladi i obrazovani ljudi koji čine ovu agenciju ističu da su zadovoljni dosadašnjim rezultatima, ali i činjenicom da svjetske marketinške trendove donose i na naše tržište. Agencija trenutno ima 11 zaposlenih stručnjaka, a osim njihovog razvoja i edukacije, u planu je i širenje kolektiva, a kako bi mogla da odgovori na sve veće zahtjeve tržišta.
-Planovi za 2018. godinu su veliki, ali ne sumnjam da ćemo ih ostvariti. Početkom marta idemo u Budimpeštu gdje učestvujemo na „ADDays“ konferenciji koja okuplja najveće stručnjake u sferi affiliate marketinga kada je u pitanju istočna Evropa. Pozvani smo u svojstvu predavača, pa će naš Content Strategist, Dajana Ugrenović, imati priliku da kolegama iz struke prezentuje znanja koja smo prikupili kroz rad na našim projektima. Nakon toga, u aprilu u Banjaluci organizujemo drugu po redu „Konverziju“, konferenciju kojom smo prošle godine u naš grad privukli više stotina marketara i koja je, prema riječima stručnjaka, bila jedna od najboljih konferencija u regionu, istakao je direktor „Grape-a“, Nemanja Krecelj.