U Banjaluci je počela peta regionalna konferencija digitalnog marketinga “Konverzija”.
Konferencija posvećena digitalnim trendovima, marketingu i inovacijama, a održava se u Banskom dvoru.
U dva dana publika će imati priliku da čuje 20 predavača, koji u grad na Vrbasu donose najnovije informacije, najsvježije savjete i najpopularnije trendove.
Na otvaranju prisutnima obratio se i ministar za naučnotehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo Republike Srpske Željko Budimir.
I ove godine “Konverzija” se održava pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika i Vlade Republike Srpske.
Koverzija počinje predavanjem Ivana Minića pod nazivom “Da li se razumijemo?”.
Za one koje zanimaju taktika Google Ads portfolija, Ivana Petrović će govoriti o Paretovom modelu u Google Ads oglašavanju.
Marko Čobanov će pokazati kako da kreirate interesantan i viralni sadržaj i reklame za svoj proizvod i da dodatno povećate prodaju na kanalima za kratak format video klipova kao što su TikTok, Instagram Reels, Youtube Shorts.
O TikToku će biti riječi i na predavanju Darija Marčaca, na panelu “TikTok kao marketinški alat”, a popodnevni dio programa rezervisan je za priču o rastu prihoda i profita, koju će voditi Dragan Varagić.
Prvi dan zatvara panel Nedima Šabića pod nazivom “Digitalni proizvodi kao nepresušivi rudnik zlata”.
U nedjelju, 30. aprila očekuje nas jednako bogat i zanimljiv problem, a izdvajamo panel pod nazivom “SEO i AI” koji vodi Darko Brzica. On će nam objasniti kako AI može da pomogne u analizi podataka o ključnim riječima, kao i u generisanju relevantnog sadržaja prilagođenog potrebama i interesovanjima korisnika.
Tu je predavanje Aleksandra Aškovića pod nazivom “YouTube noviteti i kako ih iskoristiti”, ali i panel Petra Tante “Analiza političkih kampanja i savjeti za digitalni marketing”.
(N.S)