Institut “Pantone” izabrao: Mocha Mousse boja 2025. godine

Kao i svake godine, u decembru s velikim nestrpljenjem se iščekivalo koju će to boju Institut za boje “Pantone” predstaviti kao onu koja će obilježiti narednu, 2025. godinu – ovoga puta je spomenutu titulu ponijela nijansa Mocha Mousse.

Institut “Pantone” ovu tradiciju njeguje već punih 26 godina, a nakon pažljivog izdvajanja single nijanse svake godine, ovoga puta je izbor pao na PANTONE 17-1230 koja će ostati poznata po kofeinsko-čokoladnom imenu, a predstavlja toplu smeđu nijansu koja nas grli svojom senzualnošću i osjećajem udobnosti.

Lori Presman, potpredsjednica Instituta “Pantone”, opisuje ovu nijansu kao odgovor na potrebu za utjehom i uživanjem u jednostavnim zadovoljstvima.

“Mocha Mousse evocira bogatstvo čokolade i kafe, stvarajući trenutke ličnog luksuza koje možemo dijeliti s drugima. To je nijansa koja nas podsjeća da se u svakodnevnim stvarima kriju posebna prilika i doživljaj, te utjelovljuje ‘tihi luksuz’ jer iako djeluje skromno i prizemljeno, može ostavljati utisak bogatstva i elegancije”, naglasila je Presmanova.

Zašto je baš Mocha Mousse “Pantone” boja godine?
Iz Instituta “Pantone” naveli su kako su se prilikom biranja vodili konceptom cjelokupne harmonije. Tako, ova nježna smeđa boja treba biti referenca za luksuz s jedne strane i povezivanje s prirodnim okruženjem s druge.

Čini se da je odluka vođena sentimentom da se ublaži pritisak koji se događa sa svih strana na svjetskoj sceni i pronađe boja koja simbolizuje laganije i nježnije stvari za kojima naša unutrašnjost vapi.

Mocha Mousse je boja koja zadovoljava nekoliko čula.

Osim što je ugodna oku, ona pobuđuje i čula ukusa i mirisa. “Pantone” će nakon objavljene vijesti isticati toplu smeđu nijansu u različitim gradovima, a na taj će način dočarati kako su trendovi u izboru boja interkontinentalni kulturološki fenomeni – gradovi u kojima će se vršiti ove aktivacije u otvorenim prostorima su Njujork, Šangaj, Mumbai i London.

Kako se bira?
Iako ljudi vjeruju da ovo rade izabrani ljudi, u pitanju su internacionalni timovi.

A oni svoju odluku donose na potpuno neinspirativan način – vodeći se analitikom. Informacije na osnovu kojih rade analizu su prikupili iz velike količine podataka potrošača koji su dobijeni iz različitih industrija kao što su moda, dizajn, kulinarstvo i auto-industrija.

Ostavi komentar