Internet je odavno promijenio način funkcionisanja svakodnevnog života, pa tako i medija, a društvene mreže stvari su dovele do neslućenih razmjera. Mi iz časopisa DOM INFO još se držimo tradicionalnih novinarskih uvjerenja, te s istom posvećenošću i strašću pripremamo svako izdanje za vas, dragi čitaoci, jer čvrsto vjerujemo da čuvate svaki broj našeg i vašeg časopisa i da mu se rado vraćate.
Međutim, imajući na umu gorepomenute činjenice, svjesni smo da su nam društvene mreže donijele sjajne mogućnosti interakcije, razmjene ideja i informacija i jedan novi način zbližavanja. Stoga se nadamo da nas pratite na društvenim mrežama (fb: Časopis DOM INFO, Twitter DOM INFO) jer smo na taj način u mogućnosti da vam zahvalimo na vjernosti i darujemo vam simbolične poklone, koje smo obezbijedili u saradnji sa dugogodišnjim poslovnim partnerima i prijateljima.
A kada smo kod dugogodišnjih poslovnih partnera i prijatelja, imali smo zadovoljstvo družiti se s mnogo njih na nedavno održanom Sajmu građevinarstva “Grames 2015”. Oblast građevine je ogledalo cjelokupne privrede svake države i na zadovoljstvo svih nas, protekli sajam nam je ulio nadu da se stvari kreću nabolje. To svakako možemo zahvaliti vrijednim preduzetnicima, koji se trude da drže korak s kolegama iz razvijenih zemalja i domaćem tržištu ponude kvalitetne i inovativne proizvode. Jedan od pozitivnih primjera je i firma “Vaillant”, koja, uprkos lošem ekonomskom okruženju na bh. tržištu, nije posustala ni kvalitetom ni smanjenjem radne snage. Više o njihovom najnovijem proizvodu možete saznati iz informativnog letka priloženog uz časopis.
Kao i svakog aprila, i ovaj broj smo priredili u našem prepoznatljivom proljećno-prazničnom optimizmu i za vas pripremili pregršt zanimljivih tekstova, savjeta i intervjua s uspješnim i kreativnim ljudima, među kojima je i ekskluzivni intervju samo za naš časopis sa svjetski poznatim stručnjakom Antonyjem Archer-Willisom, zvijezdom Discaveryjevog serijala “Kralj bazena”.
Srećni praznici!