Bulgari Hotel Paris je nova vrsta hotelskog iskustva u kojem se italijansko gostoprimstvo susreće sa Bulgari nakitom i slavnom istorijom Grada svjetlosti. “Kršeći” tradicionalne kodove pariške arhitekture, elegantna zgrada se nalazi u srcu svjetski poznatog Zlatnog trougla Pariza.
Unutrašnjost hotela ima 76 soba i apartmana, uključujući Bulgari Penthouse, odličan privatni stan od skoro 400 kvadratnih metara sa sopstvenim panoramskim krovnim vrtom od 569 kvadratnih metara sa pogledom na sve kultne spomenike prestonice.
„Mi smo draguljari gostoprimstva“, kaže Silvio Ursini, izvršni potpredsjednik Bulgari Hotels & Resorts. Čuveni brend povezan sa blistavim nakitom i ultra-luksuznim stilom života takođe je stekao uporište u Gradu svjetlosti. Nakon Milana, Londona i Dubaija, hotel Bulgari u Parizu je upravo otvorio svoja vrata, izazvavši interesovanje međunarodnih medija, ali i ljubitelja enterijera.
Na impozantnoj aveniji George V sa pogledom na Elizejska polja i Ajfelov toranj, hotel dominira i podiže čula. Arhitektonska firma Antonio Citterio Patricia Viel (ACPV) iz Milana završila je veliki projekat kao novu vrstu hotelskog iskustva. U osnovnoj ideji njenog dizajna, vodeću ulogu imalo je italijansko gostoprimstvo i dugogodišnje iskustvo kuće u oblasti nakita. To je dovelo do diferencijacije zgrade od klasične pariške arhitekture.
Fasade su redizajnirani u saradnji sa francuskom arhitektonskom firmom Valode & Pistre. Dizajnerski tim je koristio jasne reference na italijansku renesansnu arhitekturu, dajući joj novi identitet, ali onaj koji se skladno uklapa sa susjednim elegantnim zgradama na bulevaru.
Što se tiče enterijera, kreirano je 76 soba i apartmana. Bulgari Hotel Paris takođe ima spa centar od 1.300 kvadratnih metara, sa poluolimpijskim bazenom od 25 metara, teretanom, đakuzijem, 9 soba i spa apartmanom od 65 kvadratnih metara.
Glavni materijali su mermer, svilene presvlake, granit i namještaj od eukaliptusa, koji upotpunjuju enterijer, stvarajući elegantnu i istovremeno toplu atmosferu.
Arhitektonski tim je napravio jasne linije i suptilne reference na italijansku renesansnu arhitekturu , donoseći novi arhitektonski identitet Aveniji Džordža V. Što se tiče palete materijala i nijansi, dizajneri su izabrali da koriste iste boje i teksture koje karakterišu ostale Bulgarijeve hotela širom svijeta.
Možda najvažniji vrhunac hotela je veličanstven pogled. Gosti imaju priliku da se prepuste šarmu Grada svjetlosti i dive se svakom detalju luksuznih soba i apartmana. Toplina i luksuz hvataju se od kuta do ugla, očaravajući i najzahtjevnije ljubitelje dizajna.