Rad od kuće ima dobre strane, ali istovremeno može biti otežavajuća okolnost. Prvenstvno, kako uskladiti rad od kuće s privatnim životom, zadržati koncentraciju i učiniti ga što efikasnijim.
Ako ste i vi dio rastuće populacije koja radi iz udobnosti vlastitog doma, evo nekoliko savjeta kako da svoj posao obavljate što efikasnije i brže.
Odredite poziciju
Super je uzeti laptop i raditi iz kreveta, ali neka vam ovo ne bude navika koju ćete redovno ponavljati. Odredite mjesto za rad, pa makar i za trpezarijskim stolom, tu radite i nemojte ga prečesto mijenjati.
Spremite se za rad
Neki ljudi koji rade od kuće imaju običaj da obuku poslovnu odjeću jer im to pomaže da se “osjećaju poslovnu”. Ako vam vrsta odjeće ne utiče na inspiraciju za rad ovo je totalno nebitno. Takođe, ako vam je potrebno vrijeme da se razbudite uradite nekoliko vježi. Da izlazazite iz kuće i hodate do posla razbudio bi vas svjež vazduh.
Napravite raspored
I još važnije – držite ga se. Vrijeme leti, pa ako nemate klasično radno vrijeme, dan vam može proći bez da ste se imalo posvetili poslu. Ako sami određujete kad i koliko radite, prilagodite se svom bioritmu i potrebama posla te napravite raspored. Možete raditi i popis te precrtavati sve ono što ste učinili na kraju radnog dana.
Izaberite pravu muziku
Ako vam ne odgovara tišina, izaberite muziku koja vam neće smetati. Nemojte je slušati glasno kako vas ne bi dekoncentrisala, a svakako izaberite nešto što će vam podići duh, a ne nešto depresivno.
Postavite granice članovima porodice i prijateljima
Možda vaši ukućani ne shvataju toliko ozbiljno vaše radno vrijeme jer sjedite kod kuće. Ili vaši prijatelji uporno dogovaraju sastanke u vrijeme kad radite. Dajte im do znanja da želite da poštuju vaš posao baš kao što vi poštujete njihov te da vam je potrebna koncentracija za vrijeme radnog vremena – bez obzira na to gdje se nalazite.