Otvorena je druga “Konverzija”, digital marketing konferencija koja je u našem gradu okupila 20 predavača, vrsnih stručnjaka iz branše, i više od 200 ljudi iz regiona.
Sa ovogodišnje četiri teme – Facebook i Google oglašavanje, SEO i Google Analytics, nudi dinamičnu i nesebičnu edukaciju, a to predstavljaju i glavne vrijednosti događaja, zbog čega ne čudi veliki broj zainteresovanih.
Konferenciju je podržao grad Banjaluka, pa se tako prilikom svečanog otvaranja svima prisutnima obratio gradonačelnik Igor Radojičić koji je naveo kako grad nastavlja da podržava moderne trendove, inovativne djelatnosti i mlade.
“Drago mi je da je Banjaluka po drugi put domaćin jedne ovakve konferencije. IT tehnologije su naša budućnost. Generacije koje se danas školuju i razvijaju u narednih 40 godina baviće se nekim od zanimanja koja u ovom momentu i ne postoje, a vezana su za IT sektor. Grad Banjaluka ulazi u proces takozvanih “Smart City” gradova, a radimo i na brendiranju grada”, rekao je Radojičić prilikom otvaranja.
“Konverzija” je i ovaj put dokazala kako su ljudi željni znanja i kvalitetnih edukacija, a odaziv je premašio očekivanja i samih organizatora, agencije Grape i SEO.ba. Značaj konferenciju su prepoznali kompanije UniCredit Bank Banja Luka, AdCombo, Prointer, Teleklik, Vitinka, Manja, Moka kafa i ClickGuard.
Pratite uživo dešavanja na Konverzija Facebook stranici!
(Banjaluka.net)