Da posvećenost i rad ne ostaju bez nagrade, svjedoče mladi talenti sa Ekonomskog fakulteta, kojima je kompanija “Prointer” poklonila pet ulaznica za nadogradnju znanja na regionalnoj konferenciji digitalnog marketinga “Konverzija”, koja je 14. aprila u Banjaluci okupila preko 200 učesnika iz čitavog regiona, te 20 regionalnih i internacionalnih predavača.
Ističući da im ovakav vid nagrađivanja predstavlja veliko zadovoljstvo jer su željni novih znanja i nadogradnje postojećih, studenti su prilikom učestvovanja na konferenciji jednoglasno potvrdili kako će naučeno na “Konverziji” zaista moći primijeniti u svom budućem radu.
Među studentima koji su zahvaljujući zavidnim rezultatima na fakultetu dobili priliku da slušaju predavanja i panel-diskusije 20 vrhunskih predavača iz oblasti digitalnog marketinga, bila je i Nikolina Vuković, student treće godine Ekonomskog fakulteta u Banjaluci.
Vukovićeva nije krila zadovoljstvo povodom dobijene nagrade, jer smatra kako joj je kotizacija za ovakav događaj potvrda da je njen odabir poziva bio prava odluka.
“Konferencija je bila odlična prilika da čujem korisne stvari o novim trendovima u digitalnom marketingu. Kao studentu mi to mnogo znači, jer pored formalnog obrazovanja iz marketinga, imala sam mogućnost da se zainteresujem za istraživanje novih pravaca oblasti koje studiram. Pored odlične edukacije, imali smo priliku da se povežemo sa mnogim ljudima, da nam oni prenesu svoja iskustva, da nas savjetuju, kao i da razmijenimo kontakte sa njima”, ispričala je ona.
Zahvalnost kompaniji “Prointer”, te pohvale organizaciji uputila je i Mirjana Janković, koja ističe važnost sudjelovanja na ovakvoj vrsti događaja.
“Bilo mi je zadovoljstvo biti dio zajednice na konferenciji “Konverzija”. Smatram da je ovaj događaj za marketare koji se trude biti u koraku sa novitetima izuzetno važan, ali i za nas studente koji smo dobili priliku čuti mnogo više u odnosu na osnovna znanja koja usvajamo na fakultetima. Toplo preporučujem svima koji žele da ostvare nove kontakte i čuju mišljenja stručnjaka, da se naredne godine prijave i zauzmu svoje mjesto. Sve pohvale i organizatorima koji su se potrudili da se učesnici osjećaju što ugodnije zajedno sa predavačima, a veliko hvala i kompaniji “Prointer” koja nam je poklonila kotizacije”, poručila je Jankovićeva.
“Prointer” planira nastaviti sa edukacijom studenata
Iz kompanije “Prointer” naglašavaju kako su svjesni činjenice da su studenti željni znanja, te da treba iskoristiti svaku priliku da se oni sa najboljim rezultatima kvalitetno nagrade.
“Poklon kotizacije su jedan vid podrške mladim ljudima sa Ekonomskog fakulteta, koje smo već drugu godinu zaredom odlučili nagraditi, ali i motivisati da uče, rade, da se trude i da ako sada nisu – postane svjesni da se sve to isplati. Nadamo se da će učestvovanje na konferenciji pozitivno uticati na integraciju usvojenog fakultetskog znanja sa savremenim trendovima u marketingu”, poručuju iz Prointera.
Digital marketing konferencija “Konverzija” održana je 14. aprila u hotelu “Jelena” u Banjaluci, a okupila je preko 200 učesnika iz BiH, Srbije, Hrvatske, Slovenije, Austrije i Njemačke koji su imali priliku da slušaju 20 vrsnih predavača, koji se dugi niz godina bave Google i Facebook oglašavanjem, Google analitikom i SEO oblašću, šta su i bile teme ovogodišnje konferencije.
Značaj konferencije je, osim brojnih kompanija i digitalaca, prepoznao i Grad Banja Luka, pa je tako gradonačelnik, gospodin Igor Radojičić, prisustvovao otvaranju i tim povodom održao kratki govor o značaju IT-a, ali i planovima Grada kada je u pitanju razvoj ove oblasti.