Treći je dan mostarskog sajma privrede koji je okupio oko 800 izlagača iz 30 zemalja svijeta. Sajam obuhvata sve ključne privredne grane, od industrije i poljoprivrede, do turizma, IT sektora i gastronomije. Preko zanimljive i kvalitetne ponude izlagačima je, kao i proteklih godina cilj doći do novih poslovnih partnera i dogovora.
Iz Beograda na mostarski sajam stigli su Ljiljana i Ruben. Kreme protiv starenja na prirodnoj, veganskoj bazi proizvodi su koje s ponosom predstavljaju.
“Mi smo za pet od devet proizvoda izvršili klinička ispitivanja u Bolonji sa fantastičnim rezultatima sa 98 posto efikasnosti u borbi protiv starenja kože. Vegan, prirodno, dermatološki testirano i za najosetljiviju kožu”, navela je izlagačica iz Srbije Ljiljana Jovačević.
Kvalitetu proizvoda ističu i izlagači iz Italije – od tradicionalnih delicija, umjetnosti, kulture, pa do automobila.
Pravu senzaciju među prolaznicima izaziva Ferrari, luksuzni sportski automobil. Poznat po svojoj brzini i elegantnom dizajnu, privukao je mnoge znatiželjne poglede.
Jednako kao i umjetnički kutak.
“Tako da smo napravili izložbu malih umjetničkih djela italijanske avangarde sa početka prošlog stoljeća , a među njima je najznačajnije istaknuti da imamo jedan portret od Modigliania”, naveo je Riccardo Righelli, zamjenik ambasadora Italije u BiH.
Neprimjećeno ne prolaze ni domaći izlagači. Pravu atrakciju u odijelu vikinga sa vikInškim sjekirama predstavlja Stipe iz Tomislavgrada.
“Izrađujem sve predmete iz vikinškog života, gledao sam seriju pa me to sve zainteresiralo, tako da mi se to uvuklo pod kožu”, pojasnio nam je Stipe Pleić, izlagač iz Tomislavgrada.
Oko 30 zemalja i 800 izlagača – brojka je to koja svjedoči da je mostarski sajam, uprkos teškoj privrednoj i političkoj situaciji u zemlji nastavio kontinuitet održavanja. I posjetitelji kažu da je ponuda odlična, baš kao i proteklih godina.
“Prije dva mjeseca smo popunili naše prostorne kapacitete i to nam je dalo prostora u organizaciji. Izazovna su vremena pred nama i u gospodarskom i političkom dijelu, i to nam daje dodatnu energiju da zbližavamo ne samo naše gospodarstvenike, nego iz cijelog svijeta”, poručila je Dalfina Bošnjak, direktorica sajma.
Koji u ovoj manifestaciji vide idealnu priliku za poslovno povezivanje, razmjenu znanja, promociju investicija i sklapanje poslovnih saradnji, a koju mogu iskoristiti sve do 12. aprila kada se gase sajamska svjetla.
(N1)