Namještaj koji ruši sve granice spajanjem umjetnosti i tehnologije i kreiranjem dijelova održivog dizajna.
Ovog puta, riječ je o jedinstvenoj ležaljci koja će definitivno biti u centru pažnje u svakom prostoru. Naglašavajući jedinstveni stil dizajna, ovaj inovativni komad namještaja dolazi da napravi revoluciju u industriji dizajna enterijera i eksterijera svojim specifičnim načinom proizvodnje, materijala i oblika. Naime, jedinstveni kružni prelazi koje vidite na ovoj ležaljci napravljeni su od 3D štampanog biokompozita koji se bez ikakvih problema može koristiti i u unutrašnjosti i na otvorenom.
Ležaljka pod imenom Motif ima za cilj da razbije status quo linearne proizvodnje i koncepciju o tome kako se namještaj percipira. To je estetska i ekološka izjava. Biće predstavljena na Stokholmskom sajmu svjetla i namještaja u februaru ove godine, a kako smo već naveli, namjenjena je i za unutrašnju i za spoljašnju upotrebu.
Novi materijali i nove metode proizvodnje (u ovom slučaju aditivna proizvodnja), dovode do novih načina rada. Pravljenje malih 3D štampanih verzija prije nego što postanu velike je siguran način da se osigura cjelokupan proces izrade, ali da se ujedno i otklone sve eventualne greške koje usput nastanu. Jedna od velikih prednosti 3D štampanja je efikasna proizvodnja – u mnogim slučajevima komadi se mogu odštampati i poslati dalje u roku od samo nekoliko nedelja.
Ležaljka Motif je u potpunosti napravljena od biokompozitnih materijala, što omogućava minimalan uticaj na životnu sredinu. Dizajneri su odlučili da rade samo sa pouzdanim dobavljačima materijala jer danas postoji mnogo tokova otpada i recikliranih materijala koji se mogu koristiti ali ujedno i mnogo nepoznatih faktora. Ovi biokompoziti su jednostavni za upotrebu i izdržljivi, ali i temeljno testirani.
Sve u svemu, Motif ležaljka je dobar pokazatelj velike tehnološke promjene na polju dizajna namještaja. U godinama koje slijede vidjećemo mnogo više dizajna generisanog vještačkom inteligencijom, mnogo više 3D štampanog dizajna, novih prodajnih strategija i kanala distribucije.
mojenterijer