Danas je već ustaljena praksa da dizajnerski brendovi nude cjelokupan asortiman proizvoda. Od odjeće, preko kozmetike, namještaja, hotela, ugostiteljskih objekata pa sve do slatkiša i pića. Ovakvi proizvodi obično nastaju u saradnji sa drugim, usko specijalizovanim brendovima. Tako su skoro svi poznati brendovi, “Dior”, “Channel”, “Prada” predstavili svoje kolekcije ukusnih delicija. Ovdje je akcenat stavljen na oblik slatkiša, kao i na dizajn ambalaže, naravno sve u kombinaciji s najfinijim sastojcima.
Dior cupcakes
“Dior” i “Harrods” imaju bogatu saradnju iza sebe, a mi vam ovdje predstavljamo prefinjene “Dior Cupcakes”.
Ovi Cupcakes su više od slatkiša, oni su skupi miks prefinjenosti i ekskluzivnosti.
Kada se francuska moda i britanski visoki standardi i maniri udruže, tu mora da se desi neka magija, što upravo pokazuje ovaj paket kolača. Četiri nevjerovatna komada slatkiša, koji sadrže pšenicu, gluten, jaja, kravlje mlijeko i tragove oraha, “Dior Limited Edition Cupcake” su luksuzni slatkiši koji mame poglede i bude apetit. Svaki Cupcake je jedinstveni omaž “House of Dior”, odslikava bitan detalj iz istorije ove prestižne modne kuće, kao što su Muguet haljina i Lady Dior torba.
Luksuzne Armani praline
Luksuzni modni brend “Armani” ima posebnu kolekciju od čokolade – “Armani Fondente”.
Napravljene su četiri verzije ovih luksuznih “Armani Fondente” pralina ekskluzivno od najboljih vrsta kakaoa, koji su pomiješani na četiri različita načina: Struttato verzija ima bogatu i moćnu aromu, Vellutato ima delikatne nagovještaje vanile, Elegante predstavlja elegantnu mješavinu i Contemporaneo mješavinu duvana s notom drveta s nagovještajima svježeg voća.
Ove praline ograničenog izdanja predstavljene su u elegantnoj, dragocjenoj kutiji sa bronzanim sjajem i postavom od svile bisernih nijansi. Cijena ovog luksuznog specijalnog izdanja je 120 evra, a mogu se kupiti u svim “Armani/Dolci” prodavnicama.
“Prada” u zemlji slatkiša
Ukus modnog brenda “Prada” se mijenja, jer kao i ostali luksuzni brendovi, i oni pored mode šire asortiman svojih proizvoda slatkišima i kapućinom.
Italijanska modna kuća najavila je da postaje većinski vlasnik milanske poslastičarnice “Pasticceriea Marchesi”. Ova poslastičarnica je mjesto s tradicijom i slavnom istorijom, i postoji već 200 godina. “Prada” modni brend se sada pridružuje brendovima poput “Roberta Cavallija”, koji posjeduje nekoliko “Cavalli kafea” i “Gucci”, s nekoliko kafića u Tokiju, Firenci i Milanu.
“Jimmy Choo” kokteli
“Jimmy Choo” brend već nam je predstavio moderni popodnevni čaj, a sada je red na moderne koktele… Kako je najavljeno od strane “Lounge & Bar” u “Ritz Carlton” hotelu u Hong Kongu, oni su sarađivali s ovim modnim dizajnerom s ciljem kreiranja ekskluzivnih “Njegovih” i “Njenih” koktela, koji su inspirisani muškim i ženskim kolekcijama ovog brenda, za sezonu jesen/zima 2014. Kokteli koji su kreirani ovom prilikom djelo su dobro poznatog barmena Lewisa Tsanga.
“Njegov” koktel zove se “Leather Revolution” i predstavlja muževnu mješavinu francuskih biljnih likera i viskija koji je star 18 godina i ima arome cigara i kože. Zarad svilenkastog i glatkog finiša, u ovom koktelu se osjeća i dašak italijanskog vermuta, koji dodaje malo gorčine i slatkoće.
Što se tiče “Njenog” koktela, Tsang se odlučio na kombinaciju votke i maline, a dodao je i dašak svježeg soka limete. Za ovako ženstveno piće bitna je i dekoracija, pa se on služi oblakom od šećerne vune na vrhu i zlatnom cipelom. Prigodno je nazvan “Cotton Berry Cloud”.
Treća kreacija ovih modernih koktela namijenjena je onima koji uživaju u bezalkoholnim pićima i zove se “Virgintini Berry Cloud”.
Neodoljivi macaroons
Ovdje ćemo pomenuti i poznate pariske brendove koji se ne bave modom, nego proizvodnjom slatkiša, ali koji su tu proizvodnju podigli na takav nivo da se ona graniči s umjetnošću. Nije ni čudo što je cijeli svijet zavolio francuske kolačiće macarons s obzirom na to da iz ruku spretnih poslastičara često podsjećaju na najljepši nakit.
Pierre Hermé, kako ga mnogi nazivaju, najbolji poslastičar na svijetu, pravi spektakularne deserte kada su u pitanju kolači, praline, prelivi i naravno macarons, koje je sam Hermé doveo do savršenstva. Rijetko koji posjetilac Pariza zaobiđe Herméove slatke butike. Oni su zapravo prava turistička atrakcija, a u Parizu ih ima čak devet. Cijene ovih luksuznih poslastica kreću se od dva do čak 200 eura.
“Laduree” je još jedan poznati pariski poslastičarski brend, koji je nastao u 19. vijeku. Često sarađuju s poznatim dizajnerima, među kojima su John Galliano, Christian Louboutin i Marni.
Nakon saradnje s Louboutinom i kreiranja “Love macaronsa” u saradnji s “Reed Krakoffom”, “Laduree” poznati kolačići su postali egzotični u kutiji ograničenog izdanja s leopard printom. Oko 600 komada kutijica s kolačićima našlo se u prodaji, a svaka je bila posebno numerisana. Kolačići su napravljeni u dva okusa, đumbir i pink biber.