Treće izdanje dvodnevne digital marketing konferencije “Konverzija” počelo je danas u 10 časova, u Banjoj Luci.
Uz podršku generalnih pokrovitelja predsjednice Republike Srpske Željke Cvijanović, predsjednika Vlade Republike Srpske Radovana Viškovića, Grada Banja Luka i kompanije m:tel i mnogobrojnih sponzora, treću “Konverziju” organizovali su banjalučka agencija Grape na čelu sa Nemanjom Kreceljem i Nedim Šabić, SEO stručnjak.
Otvaranju konferencije prisustvovalo je preko 400 učesnika, a okupljenima se obratio Srđan Rajčević, ministar Ministarstva za naučno-tehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo.
Prema njegovima riječima, veliko je zadovoljstvo podržati edukativni događaj poput “Konverzije”, te iskoristiti priliku za skupljanje znanja o tome na koji način i država može da koristi digitalne marketing platforme. Priliku da se obrati prisutnima iskoristio je i gradonačelnik Banje Luke, Igor Radojičić.
“Pred nama su tako velike promjene u sektoru tehnologije, i Banja Luka želi da bude dio toga”, riječi su gospodina Radojičića, koji se osvrnuo na značaj internet poslovanja, te je izrazio zadovoljstvo što je upravo Banja Luka, koja teži tome da u skorijoj budućnosti postane “pametni grad”, centar okupljanja najznačajnijih imena regiona kada je u pitanju digitalni marketing.
U naredna dva dana, koliko traje konferencija, o aktuelnim temama iz digitalnog marketinga govoriće dvadesetšest stručnjaka iz regiona i svijeta, a neki od njih su Neil Cocker, Miroslav Varga, Darko Buldioski, Robert Petković, Fabian Rossbacher, Ivana Petrović, Nedim Šabić…
Konferencija je organizovana uz pomoć generalnih pokrovitelja predsjednice Republike Srpske Željke Cvijanović, predsjednika Vlade Republike Srpske Radovana Viškovića, Grada Banja Luka i kompanije m:tel. Podršku konferenciji dali su i partneri: AdCombo, Prointer, Bravo Systems, UniCredit Bank Banja Luka, Teleklik, Advertek, Spark, Mozzart, GMP enterijeri, LU architects, Manja, kao i mnogobrojni prijatelji konferencije i medijski pokrovitelji.