Italijanski brend “Missoni”, koji su prije šest decenija osnovali Ottavio i Rosita Missoni, odavno je prevazišao okvire modne industrije i dizajna odjeće. Poslije velikog uspjeha koji je osvojila njihova odjeća s prepoznatljivim cik-cak šarama, kuća “Missoni” je odlučila da se oproba i u oblasti dizajna enterijera.
Tako 1983. počinje s radom “Missoni Casa”. Riječ je o brendu koji se bavi dizajnom namještaja, posteljina, tepiha, zavjesa i sličnih predmeta. Dizajnerka Rosita Missoni svakako je najzaslužnija za promociju brenda “Missoni”. Šarolikost boja, mozaici koji krase uzorke idejni su plod upravo njene bogate mašte.
Ove godine ova italijanska dizajnerska kuća predstavila je kolekciju posuđa. Kolekcija se sastoji od seta za čaj, servisa za kafu, individualnih činija, činija za serviranje, tanjira i podmetača. Svi predmeti iz ove kolekcije dostupni su u četiri različita šablona.
Prvi šablon predstavlja lotos, drugi ima predivni cvjetni motiv, treći oblike pečuraka, a četvrti je predstavljen sa poznatim “Missoni” cik-cak šarama.
Servisi za kafu i čaj proizvedeni su u saradnji s kompanijom “Richard Ginori” 1735, koja je porijeklom iz Italija i koja se proizvodnjom najfinijeg porcelana bavi još od 18.vijeka.
Apstraktni, cvjetni i prepoznatljivi dizajnerski motivi simbol su starih tradicija i novih prostora. Tonovi su živi, intenzivni i bogati u vedrim i jarkim bojama. Polihromatske nijanse se prelivaju i lagano izlaze iz sjenke, pretvarajući se u eksploziju boja. Magija dopadljivog “Missoni” dekora je simbol eksperimenata u tkanju i kombinaciji boja, koje Rosita Missoni jednostavno obožava, a koje je sa odjeće uspješno prenijela i primijenila na mnoštvo drugih stvari.
“Dekorisanje na moj način znači kreiranje okruženja koje je neformalno, svestrano i gostoljubivo. Mora probuditi emocije i radoznalost, postati oaza boja i raspoloženja, udobna školjka puna neobičnih elementa”, kaže Rosita.
Zaista, ništa ne poziva na ljeto, uživanje u životu i ostalim lijepim stvarima kao nova “Missoni” kolekcija posuđa.