Dizajner Liu Daohua često primjenjuje “arhitektonsko razmišljanje” u dizajnu interijera, kombinirajući boju s oblikom kako bi stvorio snažan vizualni utjecaj i jedinstven lični temperament svemirske umjetnosti. Ovakav temperament može najbolje odražavati filozofiju dizajnera, ali također zahtijeva od dizajnera dobro predviđanje, čvrst hvat posla i postojan mentalitet „izazivača“ prema projektu.
Njegov najnoviji restoran , Zi Fu Hui, još je jedno remek djelo njegove filozofije dizajna restorana “arhitektonskog razmišljanja”. Smješten u Šangaju, projekat kombinuje međunarodne estetske standarde sa orijentalnim poetskim senzibilitetom, i rjetka je prilika da se stvori mirno mjesto usred užurbanog svetla u metropolitenu.
Poznata poezija kaže da je „ Šangaj grad u kome sve cvjeta “. Kada je riječ o sudaru i integraciji istočnih i zapadnih kultura, Šangaj je prvi grad koji učestvuje u ovoj „evoluciji“, a njegovo učešće je i dalje najsveobuhvatnije u svijetu. Od arhitekture, umjetnosti do pogleda na život ljudi, kako avangardne mode tako i tradicionalnih klasika, uspon i pad prošlog vijeka u Kini učinili su ovaj međunarodni grad pokretačem kulturnih trendova. U tom kontekstu su rođeni Šangaj, grad svijeta, kao i Zi Fu Hui, restoran Šangaja.
Zi Fu Hui, kojim upravlja gospodin Zhou Zi Yang, “Gent Chef”, koji je iz svog imena ponudio lik “Zi” za naziv restorana. “Fu” na kineskom znači “blagoslov”, dok “Hui” znači “mudrost”, a oba imaju prelijepa značenja. Zi Fu Hui pruža vrhunsku kantonsku privatnu uslugu objedovanja, vrhunski gurmanski način u kombinaciji s jedinstvenom filozofijom dizajna prostora Liu Daohua, redefinirajući koncepte “međunarodnog”, “orijentalnog”, “modnog” i “elegancije” u novoj eri.
Restoran je predstavljen kao bistar, miran i elegantan, sa zatamnjenim svjetlom i sjenom koji ga čini dubokim i izdvaja iz okruženja. Jedinstveni dizajn ulaza omogućava gostima da uspore i dopru do duše jedni drugima sa skromnim stavom. “Kulica” koja stoji na ulazu donosi ritualni osjećaj, sa značenjem “dočekuje goste da sjaše” i daje arhitekturi konotaciju istjerivanja zlih duhova i smirivanja kuće.
Sveukupni prostor je čist i elegantan, jednostavnog stila, ali duboke konotacije. Velike staklene zavjese omogućavaju da se nebo i pogled na grad ugrade u unutrašnjost restorana, obezbeđujući bolji ugao gledanja i čineći unutrašnjost i prirodu produžetkom jedni drugima.
„Sviđa mi se ono što donosi prirodna svjetlost“, kaže Liu Daohua. Kada je u pitanju dizajn unutrašnjeg svjetla, on imitira osjećaj svjetlosti zgrade, vraćajući uticaj prirodnog dnevnog svjetla na prostor što je više moguće kako bi naglasio osjećaj prostornog doživljaja. Restoran je naglašen snažnim crvenim umjetničkim djelima razbacanim na različitim mjestima, stvarajući interaktivni odnos sa prostorom i šarenu atmosferu sa osjećajem misterije.
Arhitektonsko razmišljanje se može vidjeti u cijelom dizajnu restorana, s jednostavnim geometrijskim linijama koje se ukrštaju kako bi povezale cjelokupni prostor zajedno. Muški kuhar rođen 1980-ih je predstavnik mlade i muževne ličnosti ovog arhitektonskog temperamenta, a Liu Daohua je usvojio krute materijale za uvođenje armiranog betona u dizajn interijera, te više tehnika arhitektonskog dizajna s običnim cementom kao glavnim materijalom za stvaranje šokantan vizuelni uticaj na prostor.
Yu Qiuyu, poznati kineski pisac, jednom je rekao: “Kultura je vrsta duhovne vrijednosti i načina života koji je postao navika, a njen konačni rezultat je kolektivna ličnost.” Orijentalni osjećaj Liu Daohua, u kombinaciji s međunarodnom estetskom perspektivom, nije ograničen na jednostavno dizajniranje mjesta za jelo, već više odražava vrijednost i umjetnost blagovanja, te na taj način predstavlja kulturni prikaz jednog doba.
amazingarchitecture