Zbog revizija partnerskih statusa, što je uobičajena aktivnost u svakoj IT kompaniji, naši klijenti nikad nisu trpjeli, poručuje Gordana Kovačević, rukovodilac SAP sektora u kompaniji Prointer ITSS, članici Infinity International Group, nakon što je SAP West Balkans revidirao nivo partnerskog odnosa sa tom kompanijom.
Kovačevićeva objašnjava da se projektne aktivnosti klijenata, kao i svakodnevni rad na SAP informacionim sistemima, vrše nesmetano i oni ni na koji način nisu ugroženi.
„Kada su u pitanju aktivnosti na prodaji i implementaciji te održavanju SAP sistema, treba razlikovati prodaju i održavanje SAP licenci i prodaju konsultantskih usluga implementacije i održavanja SAP informacionih sistema. Kako jedno sa drugim nije uslovljeno, ne podrazumijeva se da kompanija koja prodaje licence mora zapošljavati konsultante, kao ni da kompanija koja se opredijelila za prodaju konsultantskih usluga mora posjedovati SAP status da bi bila u mogućnosti pružati usluge implementacije ili održavanja”, navodi Kovačevićeva.
Specijalizovani sektor stručnjaka u Prointeru i dalje stoji na usluzi klijentima da pruži konsultantske usluge implementacije i održavanja SAP informacionih sistema. Za te aktivnosti institucijama i preduzećima koja sada koriste SAP nije neophodno SAP partnerstvo, jer mogu da angažuju bilo kojeg relevantnog subjekta.
„Mnogo značajnog posla je urađeno, a posebno smo ponosni na implementaciju SAP rješenja u Poreskoj upravi Republike Srpske. Zahvaljujući našim konsultantima postigli su višestruke efekte u poslovanju, a najviše u smislu povećanja prihoda. Uložili smo mnogo truda i rada, jer se radi o specifičnom rješenju možda i u čitavoj Evropi. To je za Prointerove inženjere bilo izuzetno izazovno i zahtjevno, ali smo došli do rješenja koje, bez imalo skromnosti, možemo pokazati bilo gdje u okruženju“, navodi Kovačevićeva.
Podsjeća da zaposleni u Prointeru danas imaju više od 300 međunarodno priznatih sertifikata, koji se odnose na Cisco, HPE, Microsoft, Hyland, Checkpoint i mnoge druge kompetencije. Kao domaća kompanija koja vodi računa o zaposlenima u svim segmentima poslovanja prioritet nam je, kaže Kovačevićeva, bio i ostao da zadržimo kvalitetan kadar i ostavimo otvorena vrata za nove IT stručnjake.