Kompanija BLP Global Consulting, čija je osnovna djelatnost proizvodnja PET ambalaže od plastičnih masa prepoznatljiva je po svom inovativnom pristupu kada je u pitanju ova oblast.
Kompanija se zajedno sa zahtjevima tržišta širila u svim sferama i trudila se da održi prvobitnu viziju i misiju, a to je kupovina domaćeg i proizvodnja za domaće tržište. Otvaranjem poslovnih prilika, povećanjem obima proizvodnje, kao i kvalitetom plasiranih proizvoda ostvarena je mogućnost izvoza i u zemlje EU.
BLP Global Consulting redovno učestvuje na međunarodnim i svjetskim samitima i u organizaciji istih kako bi unaprijedili poziciju na globalnom tržištu. Učešće na ovakvim manifestacijama predstavlja ključnu komponentu strategije rasta kompanije, jer omogućava direktnu interakciju sa potencijalnim partnerima, kupcima i stručnjacima iz ove i srodnih oblasti.
Neda Drvar, direktorica kompanije kaže da je sve počelo sa Internacionalnim sajmom u Grčkoj gdje je predstavljeno 12 kompanija iz Republike Srpske.
„U Grčkoj se ukazala potreba za naše kompanije da im se olakša internacionalno predstavljanje. BLC Global Consulting je omogućio tim kompanijama da bez prevelikog agresivnog pristupa pronađu kadrove koji će otići na sajmove, da izdejstvuje finansijska sredstva, zakupi expo prostore i slično, što nije ni malo lako u današnje vrijeme. Napravili smo koncept da omogućimo našim kompanijama koje žele da se internacionalno predstave“, ističe Drvar.
Prema njenim riječima koncept se pokazao kao dobar, tako da su nedavno u Abu Dabiju potpisali ugovor sa kompanijom koja je generalni organizator svih svjetskih samita.
Jedan od samita koje organizuju je i Samit energetike & Expo Japan koji ove godine posjećuje i aktivno učestvuje Republika Srpska i cijela BiH zahvaljujući upravo BLP Global Consulting-u.
„'Samit Energetike&Expo’ biće održan od 18. do 20. juna u Japanu i ovo je zaista odlična prilika za Republiku Srpsku i Bosnu i Hercegovinu, naše kompanije, ali i institucije. Predstavnici nekoliko ministarstava su prepoznali ovu priliku. Tragom toga, zajedno sa organizatorima smo uputili pozivno pismo ministarstvima i ministrima koji su prepoznali potencijale ove prilike. Želim da naglasim da ovo jeste Samit energetike, ali i expo, što znači da nije samo rezervisan za kompanije iz energetskog sektora, tako da je ovo definitivno dobra prilika da se predstave svi potencijali naših prostora. Zlatan Klokić, ministar za evropske integracije i međunarodnu saradnju biće jedan od govornika na samom otvaranju, što je svakako značajno“, kazala je Drvar.
Jedan od glavnih razloga zašto su međunarodni sajmovi od velikog značaja za domaće kompanije je prilika da se predstave potencijali, proizvodi i usluge koje nudimo, kao i prilagođavanje tržištu. Svakako je bitno istaći da učešće na sajmovima omogućava kompanijama da uspostave nove poslovne veze i partnerstva.
„Mi smo već uveliko krenuli sa oglašavanjem i direktnim informisanjem kompanija i institucija. Određen broj kompanija je pokazao interes. Ovakav događaj zahtijeva pripremu mnogo ranije, pa ukoliko neke firme imaju dileme ili probleme slobodno neka se jave, pokušaćemo pronaći varijantu koja je adekvatna za svakog. Koncipirali smo dvije varijante, za kompanije ili institucije koje nisu u mogućnosti da pošalju svoje predstavnike, što naravno ne znači da će oni biti na manji način predstavljeni tamo, niti će biti izuzeti direktnog uspostavljanja saradnje, naprotiv, taj koncept će raditi naš tim, a opcija koju ja svakako više volim je da sami predstavnici kompanija i institucija budu tamo sa nama“, kazala je Drvar.
Prije Japana očekuje ih, kako je istakla, povratak u Grčku, odakle je sve i počelo.
„Ove godine radimo pet sajmova u Atini i Solunu, tako da već u martu za one kompanije kojima je Japan predaleko, u Grčkoj organizujemo sajam i expo, Obnovljivi izvori energije, cirkularna ekonomija. Bila sam tamo kao učesnik i mogu reći da je ovo sjajna prilika gdje na jednom mjestu imate kako predstavnike investicionih fondova, sjajne kompanije iz oblasti obnovljivih izvora energije i čitav splet kompanija sa regije Balkana i šire. Pozivam kompanije kojima je to interesantno da se prijave i da nam se jave. Paralelno s tim radimo i Food expo, skroz drugačiji koncept na šta naši ljudi nisu navikli, a to je da idu direktno da se sastanu sa svim proizvođačima, kupcima, dobavljačima. Food expo u Atini od 8-10.marta je u organizaciji Njemačke“, navela je Drvar.
Međunarodni sajmovi predstavljaju nezamjenljiv alat za razvoj kompanija, jer pružaju brojne prednosti, od unapređenja proizvoda i usluga, preko širenja poslovnih mreža, do promocije brenda i učenja o globalnim industrijskim trendovima. BLP Global Consulting je tu vam olakša put do ino-tržišta.