Najveća regionalna konferencija posvećena digitalnom marketingu počela je juče u Banjoj Luci.
Konferencija traje dva dana, u toku kojih učesnici imaju priliku da čuju savjete i iskustva digital marketing stručnjaka, te ih već sutradan primijene za poboljšanje svog online biznisa.
Prvog dana konferencije učesnici su slušali 12 sjajnih predavanja iz raznih oblasti digitalnog marketinga. U velikoj sali Banskog dvora njemački digital marketing stručnjak, Fabian Rossbacher, otkrio je kako prikupiti “lead-ove” uz pomoć e-mail marketinga, Goran Jankuloksi i Miloš Skokić iz beogradske agencije Žiška pokazali su kako izgledaju kreativne Instagram kampanje koje donose rezultate, dok je u prepunoj maloj sali Novosađanin Darko Brzica otkrio kako je moguće biti na prvoj strani Google-a, za malo novca.
Uslijedila je i prva panel-diskusija gdje se govorilo o najefektivnijim marketinškim strategijama u 2019. godini, a bilo je i riječi o primjeni marketing automatizacije, gradnji i skaliranju uspješnji Facebook kampanja.
Na posljednjem predavanju prvog dana konferencije, učesnici su imali priliku naučiti sve o funnel-ima, a za to se pobrinuo Nedim Šabić, SEO stručnjak, za šta je najgrađen ogromnim aplauzom.
Tokom cijelog dana, osim za učenje – bilo je prilike i za networking i druženje u toku kafe pauza i ručka. Posebno interesovanje izazvao je Business Speed Dating na kojem su učesnici imali priliku za uspostavljanje poslovnih kontakata na veoma zanimljiv način, a jednako dinamično bilo je i na “Konverzija” žurci.
Drugog dana, čast da započne keynote predavanje dobio je Britanac Niel Cocker, poznat po svojim poučnim i motivišućim govorima u sklopu “TEDxCardiff” događaja, a serija sjajnih predavanja se nastavlja do 18 časova, kada će najbolje ocijenjenim predavačima biti dodijeljene nagrade.
Podsjećamo, konferenciju organizuju banjalučka agencija za digitalni marketing “Grape” i Nedim Šabić, a uz pomoć generalnih pokrovitelja Predsjednika Republike Srpske Željke Cvijanović, predsjednika Vlade RS Radovana Viškovića, Grada Banja Luka i kompanije m:tel. Podršku konferenciji dali su i partneri : AdCombo, Prointer, Bravo Systems, UniCredit Bank Banja Luka, Teleklik, Advertek, Spark, Mozzart, GMP enterijeri, LU architects, Manja, kao i mnogobrojni prijatelji konferencije i medijski pokrovitelji.