Kompanija VELUX BiH održala je seminar u Banjaluci čiji je cilj edukacija trgovaca, prodajnog osoblja i svih koji se susreću s krovnim prozorima, sunčanom i toplotnom zaštitom kako bi se što lakše služili katalogom i na pravi način upoznali i predstavili krovne prozore.
Aleksandar Seferović, menadžer za regiju Banjaluka rekao je da je edukacijom ostvaren bliži kontakt sa trgovcima u cilju lakšeg unošenja novina, izmjena i dopuna kao i analizu dosadašnjeg rada.
„Mi u VELUX-u težimo da uvijek idemo stepenik više, a s obzirom da se prozori mijenjaju, odnosno povećava se kvalitet, svi nedostatci iz prethodnog perioda se u narednom periodu moraju popraviti. Na edukaciji su bili prisutni svi, od rukovodstva VELUX-a, do operativnog osoblja koje se brine da sve dobro funkcioniše na terenu. Akcenat smo stavili na novine u 2015. što se tiče toplotne i sunčeve zaštite” dodao je Seferović.
Uvodnu riječ je držala direktorica VELUX BiH Sanela Salihbegović koj je za Dom Info kazala da VELUX ima prodajne kompanije u 40 zemalja širom svijeta, a proizvodne u 11.
„Svi poslujemo po istom principu, preko distributera ide prodaja naših krovnih prozora. Takođe, svi imamo isti cilj, promovišemo život u potkrovlju i naš slogan je „VELUX unosi svjetlost u život”. Nastojimo da kroz različite ciljne grupe kao što su studenti arhitekture, gdje postoji takmičenje na temu dnevne svjetlosti, zatim seminari za arhitekte, distributere, majstore i na sve moguće načine pokušavamo na involviramo sve koji su uključeni u prodajni lanac, od momenta kada kupac planira da gradi kuću do same realizacije prodaje” naglašava Salihbegović.