Kada su Vic i Anthony Puharich prije 10 godina otvorili svoju prvu maloprodajnu mesnicu, Victor Churchill , u Queen Streetu u sidnejskoj četvrti Woollahra, znali smo da su na putu nečeg neobičnog.
Svaki detalj u butiku u Sydneyju promišljen je od najsitnijeg aspekta interijera do super-ekskluzivnog izbora proizvoda, do elegantne, pažljive usluge. Ovo je bilo čisto maloprodajno pozorište, ali bez lažnog teatra koji je toliko preovladavao u maloprodaji tada, a još više danas. Ovo je bila tradicionalna maloprodaja stare škole, ali se potpuno uklopila u savremeni kontekst i zadovoljila potrebe i želje iznenađene klijentele za koje nisu ni znali da ih imaju. Iznenađenje svega je to učinilo tako čarobnim.
I sada, kada su otvorili svoje drugo ekskluzivno maloprodajno okruženje u High Streetu u Melbourneu's Armadale, mi smo jednako uzbuđeni. Ovdje su prisutne iste vrijednosti i čari, ali ovo nije kopija butika u Sidneju u obliku kolačića. Ovo je vlastito okruženje s novim idejama uklopljenim u iste tradicionalne vrijednosti i pristup.
Pokojni slavni kuhar Anthony Bourdain takođe se zaljubio u radnju u Sidneju, nazvavši je “najljepšom mesnicama na svijetu” tokom jedne od njegovih epizoda snimljenih tamo. Puharichi su sanjali da otvore još jednu radnju u jednom od velikih gradova svijeta, pa je tu bila sinergija. „Zapravo, imali smo planove da napravimo radnju sa Bourdainom u Njujorku, ali to se, nažalost, nije dogodilo,“ kaže Entoni Puharich za The Cool Hunter.
“Umjesto toga, odlučili smo otvoriti u Melbournu s istim vrijednostima i principima koje smo uspostavili u našoj radnji u Sidneju.” Fizički prostor prodavnice u Melburnu nosi sa sobom i impresivnu istoriju, iako ovo nije istorijska mesnica kao što su prostorije Victora Churchilla u Sidneju. Prodavnica u Melburnu nalazi se na listi najstarije državne štedionice Viktorije.
Dizajner Rod Faucheux iz Surry Hillsa,Loopcreative sa sjedištem u Sidneju , preuzeo je filozofiju vlasnika, tradiciju i iskustva radnje u Sidneju i sve to pretočio u jedinstveno, novo iskustvo. Nosi mnoge karakteristike prve radnje, uključujući cigle od himalajske soli u sobama za sušenje, centralno locirane blokove od punog drveta i mermerne podove.
Dramatično osvjetljenje, tamne nijanse i zakrivljene forme također su prisutne u obje radnje. U radnji u Melbourneu, pažnja posvećena detaljima je impresivna i uključuje kvake na vratima u obliku kobasice i originalni, potpuno restaurirani Berkel rezač iz 1930-ih koji je u stalnoj upotrebi, evocirajući tradiciju i povijest mesarske profesije.
Ono što volimo kod ove kompanije je činjenica da im je ovo druga radnja. Bilo bi tipičnije i veoma primamljivo da što pre počnemo da kloniramo iznenađujući uspjeh prve prodavnice i na taj način promjenimo prirodu kompanije u nešto što vlasnike očigledno ne zanima. To nam se sviđa. Znati ko si, znati šta voliš i za šta se zalažeš.
Takođe nam se sviđa što je trgovina u Melbournu iskustvo cijelog tijela. Niti jedan ekran na vidiku. Ova radnja ima isti zadivljujući, zadivljujući teatralni osjećaj kao i radnja u Sidneju, ali nikome tko ulazi u radnju ne bi palo na pamet ni “teatar u maloprodaji”.
Umjesto toga, gosti udišu mirise, dive se displejima, gledaju demonstracije, kušaju uzorke, razgovaraju jedni s drugima i sa članovima tima. Oni učestvuju, angažuju se i uživaju.
Anthony Puharich je četvrta generacija mesara, a porodična kompanija za distribuciju mesa, Vic's Premium Quality Meat, osnovana 1996. godine, postala je vodeći distributer visokokvalitetnog mesa u Australiji. Pucharichovi dolaze u posao s mesom s visokim akreditivima.
Ali ono što je bilo tako divno je njihov maloprodajni uspjeh u kategoriji koja nije viđena kao seksi ili zanimljiva. Dakle, kada je njihova radnja u Sidneju otvorena, privukla je veliku pažnju, uključujući osvajanje prestižnih nagrada za maloprodajni dizajn na takmičenjima na kojima mesnice nikada ranije nisu učestvovale, a kamoli pobjedile.
Vjerujemo da kada uradite nešto dobro i zaista to uradite stvarno, a ne samo da biste privukli pažnju ili zaradili novac, vi se ističete. Ljudi znaju razliku. Čak iu današnjem ludom konkurentnom svijetu maloprodaje. Možda posebno u današnjem ludom maloprodajnom svijetu. Tuija Seipell
thecoolhunter.net