Na bilbordima širom Bosne i Hercegovine proteklih dana osvanuli su lepršavi, razigrani motivi voća koji nam boje tmurne zimske dane i donose dašak ljeta u decembru. U pitanju je nova kampanja za Vita sokove kompanije Vitinka.
Pod sloganom “Novi okus slatkog života” Vitinka je predstavila novi proizvod u porodici Vita – Bijelo voće. Neočekivani spoj banane, ananasa, grožđa, jabuke i kruške daje jedinstven slatko-kiseli okus koji na prvu osvaja ljubitelje voćnih sokova.
Pored Bijelog voća, tu su okusi nar-grožđe, multivita i limun-grejp, koji su od ranije poznati kupcima. Cijela ova linija Vita sokova, pored novog člana, dobila i novi izgled, novi logo i etiketu, upečatljivog i efektnog dizajna.
“Tu je novi izgled sokova ali stari, provjeren i već potvrđen kvalitet koji garantuje kompanija Vitinka. Vita sokovi su osvježavajući, negazirani napici bazirani na čistoj, prirodnoj izvorskoj vodi Vivia.”, poručuju iz Vitinke.
Podsjećamo, ove godine Vita i ostali brendovi kompanije Vitinka izabrani su među top 100 „must have“ brendova u BiH. Ovo je bilo samo jedno u nizu nagrada i potvrda kvaliteta, te činjenice da su Vitinkini poizvodi postali neizostavni dio svake porodice, svakog domaćinstva. Stalnim unapređenjima, novitetima, širenjem proizvodnih linija, ova domaća kompanija potvrđuje status jedne od najuspješnijih privrednih subjekata u BIH koja osvaja i tržišta u regionu.