Na sinoć održanoj svečanoj Večeri bankara u organizaciji magazina „Banke&Biznis” i Udruženja banaka u BiH, plaketom Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu i ove godine, već četvrti put zaredom, nagrađen je UniCredit u Bosni i Hercegovini.
Osim priznanja za mobilnu aplikaciju, UniCredit Bank d.d. Mostar nagrađen je i Zlatnim BAM-om za najveću aktivu.
Prema izboru stručnog žirija, dodijeljena su priznanja bankarskim institucijama u BiH u različitim kategorijama, a mobilna aplikacija UniCredita, u odnosu na druge aplikacije na tržištu, istakla se po svojim funkcionalnostima što je prepoznato i od strane klijenata, s obzirom na to da nudi znatno jednostavnije, brže i sigurnije poslovanje.
Osim za fizička lica, UniCredit u BiH je od nedavno predstavio i mobilno bankarstvo (m-bank BIZ i m-ba PLUS) za pravna lica, aplikacije koje omogućavaju nezavisnost, optimizaciju vremena, smanjenje operativnih troškova, ali i efikasnost bankovnih transakcija za jednostavno poslovanje poslovnih subjekata s bankom u pokretu.
“Svjedoci smo da je digitalizacija u današnjem svijetu sve prisutniji termin i sveopšti trend. Biti u korak s vremenom i standardom te olakšati poslovanje našim klijentima naš je zadatak u kojem, potvrđeno nagradama koje dobijamo, i uspjevamo. UniCredit u BiH četvrtu godinu zaredom, kada su digitalni kanali u pitanju, istupa na vodeću poziciju, i na to smo izuzetno ponosni. Kako bismo održali i opravdali povjerenje naših klijenata, nastavljamo kontinuirano raditi na razvoju funkcionalnije i uspješnije usluge za naše klijente.”, izjavio je predsjednik Uprave UniCredit banke Banja Luka, Gordan Pehar.
Potvrda titule najbolje mobilne aplikacije daljnji je podstrek za UniCredit da, u skladu s potrebama klijenata i slijedeći trendove digitalizacije, nastavi aktivno raditi na obogaćivanju i unaprjeđivanju svojih digitalnih kanala, nudeći nove funkcionalnosti i još bolje korisničko iskustvo.
“Stavljanje naših klijenata u samo središte našeg poslovanja te predanost digitalnoj transformaciji ključni su stupovi UniCredit strategije. Dobijena priznanja jasan su pokazatelj da ostvarujemo postavljene ciljeve i dodatno nas motiviraju da i u budućnosti nastavimo u smjeru napretka te premašimo postavljene ambicije. Ostajemo predani održavanju pozicije tržišnog lidera te posvećeni osluškivanju potreba i navika naših klijenata, pružajući im napredniji način korištenja bankarskih usluga koji ih osnažuje u svakodnevnom upravljanju finansijama.” – izjavio je Dragan Ćavar, član Uprave odgovoran za Maloprodaju UniCredit Bank d.d.
Mobilne aplikacije sastavni su dio svih paketa proizvoda UniCredita, te kontinuirano nude posebne pogodnosti za njihovo korištenje.